-.-'

blir påriktit stressad!
vi skulle till stan denhär veckan,
nåå nu tänkte mamma fara imoron!
o jag har först skriftskola och så har jag
finskaprov i onsdag,
så jag slipper inte med imoron -.-'
och jag MÅST till stan!
och sen så är vår bykmaskin sönder,
så har inga rena kläder -.-'
blir såå stressad!!
sen har vi skriftskola, tentamen imoron,
finskaprov i onsdag -.-,
engelskaprov i torsdag
och moddabokrecension som skall vara inlämnad i fredag -.-'
tur så har jag läst boken så har bara att skriva kvar..
blir helt stressad på ALLT !!
gårdagen var iaf tessi här, sen kom alexandra hit övernatt :D
fast nu måste jag läsa på prov som en galning..
bloggar knappast under veckan förrän kanske fredagen,
beroende på hur jag hinner.
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0