:D

vänelevsskolningen var jättemegakiva!
vi skrattade massor och åt hela tiden ;)
lärde känna endel bättre också, eller vet mer om dom
o prata mera med dom o så ;)
vi lekte också ganska mycket.
fast mest av allt åt vi :p
flera av lekarna var jätteroliga :D
vi var till Tuorlan majatalo ;P
till knytkalaset igår hade vi helt jättemycket ;D
skulle nog ha kunnat bli där flera dagar! :)
vi kom hem typ halv 4.
har tvättat scootern idag och någo ringar? :p
sen diskade jag och så har jag bara tagit det lugnt (;
imoron skall jag till ett ställe med en kaveri som kommer från kimito hit :D
men nu måste jag läsa klart en bok ;)
eller fortsätta iaf eftersom jag har över 100 sidor kvar och så skall
jag skriva recension och allt..
men bloggar mer imoron :D
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0