:'D

Har varit riktigt duktig idag,
tycker jag själv ;)
efter att jag bloggade senast så läste jag igenom finskaorden.
sedan började jag diska,
vilket inte händer ofta om ingen säger till
men idag gjorde jag det helt frivilligt ;)
sedan började jag plocka upp i rummet
och torka damm.
sen skulle jag damsuga men så hade mamma
med sig båda våra damsugaren så jag måsta vänta på att hon kom hem!
men läste lite på presentationen och finskaorden.
sen så damsugade jag o åt.
nu skall jag snart fara i duschen o sen och sova!
har ju bara teoretiska ämnen imoron (läsämnen) -.-'
fast 1 timme är ju matematikprovet som jag inte ens läst på :s
och sista timmen har vi lästimme,
fast hur mycket läsas det blir vet man ju inte ;)
skall nog riktigt just börja fara o duscha,
sedan läsa geografiläxan som jag inte ännu läst
och efter det finska o presentationen ännu..
imoron hoppas jag att det är fint väder
så att jag kan fara o köra scooter!
har bara regnat idag så :/
fast nu skall jag sluta babbla här o fara i duschen!
så bloggar jag mer imoron någongång ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0