Elins ! ♥

Efter skolan så for jag till Elin ♥
Vi for ti butiken och hon köpt en chokladplatta och en tripp och jag 2 kinder ägg och en tripp !
Vi blev där och åt de sen o så for vi ti Elin! (:
Och hoppa på deras Studsmatta !
Så efter en stund for vi inn och spela finns i sjön och hugs !
Sen åt vi pizza ;) ♥
Och så for vi ut och hoppa på studs mattan igen xd
Och så stack vi o si på hennes kanin Kalle ;)
Vi for ner till sandgroparna så va de fullt av jordgetingar där :S
Så vi sprang därifrån ! xd
O så kom min mamma efter mej och vi for hem och åt !
Min mamma och pappa förde bilen till min kusins mamma !
Men min kusin va int hemma !
Och så kom ja hem o nu måst ja räkna matte -.-
Matte ! Jätte kiva -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0