..!

har vell varit en ok dag.
presentationen gick inte bra!
var nervös och det var nolot och allt möjligt :s
nåå sen had vi finskaförhör.
vi hade ju också matematikprov idag och jag vet nu inte
hur det gick..
nåå sista timmen var det iaf annat program för 8b!
vi hade 2 flickor från gymnasiet och berättade någo ung till ung.
i slutet skulle vi göra sketcher,
och dom var roligast av allt typ xD
eller endel var åtminstone ganska roliga ;)
iaf sen då jag kom hem gjorde jag inte så mycket.
var sen senare med mamma till butiken..
sen då jag kom hem skrev jag ett brev som vi har i läxa i hissan.
skall snart diska o sen vet jag inte vad jag skall göra.
fast nu skall jag göra något annat..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0