(:

gårdagen hände inte såå mycket.
kom ju hem lite efter 10 redan.
sen någongång 4 började jag och Tessi diskutera att hon borde
komma med scooter hitåt som jag bor så sen kom vi på att hon sku komma samma dag :D
nåå vi skulle träffas vid kärrabutiken och sedan köra till siwa :)
då hon kommer vid siwa från kimito får hennes scooter någo fel.
såå jag, Alexandra, Jennifer o Linnea far till Siwa.
sen var vi där ganska länge o sen for vi till Tessis scooter.
(den hade stannat på en busshållsplats en bit därifrån så hon gick till siwa)
nåå den startade och vi for då till siwa igen.
hennes scooter skulle dit endå om några dagar eller till varu-tjänst
så hon lämnade den där färdigt.
så jag o Alexandra väntade på att hennes mamma kom efter henne
o sen kom vi hem :)
kiva dag! :D
vi måste ta om denna dag!♥
idag har det vell varit en helt ok dag.
hussan var det lite jobbigt då vi bara var 2
men gick nog endå helt bra ;)
skall idag senare på teater, äppelsprit.
med Alexandra♥
och vi skall sitta på första raden :'D
imoron ska vi då o simma med skolan -.-'
hatar det mest av allt, det är t.o.m värre än att skida!
och då är det verkligen hemskt!!!
men nu måste jag läsa på tentamen vi har imoron i skriban,
som vi har efter skolan -.-'
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0