!

förlåt att jag inte bloggat men har inte orkat!
tänkte iaf berätta lite om mina dagar.
tisdagen var vi ju o simma -.-'
det var jobbit och hemskt!
sen var jag ju på skriba, tentamen gick inget vidare!
på morgonen faila jag också!
skulle fara med scooter till bussen.
nåå då jag skulle lämna den hos fammo så var det jättelerigt där,
så det gick inte ti styra så förstås rasa jag ju med scootern.
nåå fick ringa snabbt till mamma o hon hämta andra jeans till mig.
hon lyfte upp scootern medan jag sprang fullt hela vägen till bussen och tänkte
missa den men hann sen endå ;)
men iaf, efter skriban så for jag till fammo efter scootern,
den startade.
sen for jag upp till mommo för att höra vad hon sku ha handlat,
vi har en uppgift i skriban och jag valde att fara o handla åt någon.
sen då jag skulle fara till butiken så startar inte scooterfanet! -.-'
såå mamma kom sen enda till siwa med mig.
var ju smått sur resten av dagen sen.
igår så var vell skolan okej?
fast jag hamnade cykla till bussen och bakhjulet var tomt så
gissa om det var jobbigt?!
då jag kom fram till busshållsplatsen mådde jag helt massor illa
och tänkte bli kvar där men for till skolan och det blev bättre!
5 typ så for jag o fota då Alexandra♥ red men det blev inte så bra
foton eftersom jag inte kan fota :/
idag har det inte hänt så mycket.
vi fick veta vad vi hade i matematikprovena vi had förra onsdagen,
hade vell helt ok? hade iaf 9-
sen hade vi ju också matematikprov om geometri vilket jag är skit på,
så det provet gick ju mindre bra!
har vell inte så mycket annat att berätta?
skall nog snart packa eftersom jag skall bort imoron.
berättar i nästa inlägg vart o varför ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0