(:

förlåt att jag inte bloggade mer igår sen men orkade inte!
jag hade då Daisy, Christa Skrutte, Anna-lena Ginger♥,
Esa Mas, Eeva Tas och Ylva Gb♥
var helt sur o arg i stallet innan timmen!
hade ju inte ridit Daisy sen jag trillade av och inte kunde gå på länge..
men timmen gick vell riktigt ok?
ingen for iväg eller så :D
har lite mer självförtroende nu till Daisy!
fast det varar vell inte så länge ;)
idag har det vell varit en helt ok dag.
har inte haft en enda vanlig lektion så :'D
första timmen hade vi annat program eller inte alla då. ;)
sen hade jag ju städprao.
tvättade hussafönstrena, mikrona och så damsugade jag lite o sen
gjorde jag lite typ torka tavlan o så i klassrummena ;)
sen efter att jag kom hem har jag nog inte gjort så mycket :'D
då jag skulle laga finskan som jag missade idag höll jag påriktigt på att
få något raseriutbrott.
fattade ingenting av det och vi har prov nästa vecka -.-'
men skrev något dit bara ;)
tur så är det bara två dagar kvar nu eftersom vi är
lediga i fredag :)
hamnar läsa på prov och i min moddabok hela påsken -.-'
fast nu skall jag nog inte babbla så mycket mer utan istället städa lite tror jag ;)
ser förfärligt ut!
men jag bloggar mer imoron om jag hinner ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0