igår hände nog inte så mycket !
var hemma bara typ ;)
eller var till kyrkan på förmiddagen,
så nu är det över :'D
läste också ganska mycket igår,
läste över 100 sidor :)
har 20-30 kvar nu bara :D
och det tror jag nog att jag läset idag!
igår på kvällen skulle också Tessi komma hit,
men så startade inte hennes scooter :/
men idag kommer hon hit, fast med bil.
eller jag far o möta hon till siwa och så är vi där en stund,
sen kommer vi hit med min scooter ;)
idag har redan våra småkusiner varit hit,
som påskhäxor.
dom bor i Sverige men är här nu :)
har inte sett dem sedan dom döptes men dom är iaf jättesöta ! :D
vaknade redan halv 10 idag,
varför kan jag aldrig sova länge då jag får? :s
men skall iaf just börja läsa så bloggar jag mera senare sen!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0