ni visste att jag inte skulle blogga och jag har inte hunnit heller.
har varit konstigt trött hela veckan
så har sovit varje dag efter skolan :/
tisdagen, på gymnastiken sprang vi
och efteråt hade man helt sjuka ben.
skriftskolan hade vi ju tentamen,
Fader vår och trosbekännelsen och jag klarade båda :'DD
hände vell inte så mycket annat..
onsdagen hade vi finskaprov och det gick verkligen inte bra!
sen var jag på fotvård.
så mycket mer hände nog inte tror jag (;
torsdagen hade vi engelskaprov,
gick sådär.
sen skrev jag också bokrecensionen.
och idag hände nog inte heller så mycket.
vi fick ut våra geografiprojekt, hade 8½ i skriftliga delen och 8 i presentationen ((:
sen had jag 9+ i hkprovet som jag inte läste på :'D
var ju också ridning idag :D♥
jag hade Bambi♥, Ẅilma hade Gb♥, Melo Ginger♥,
Dani Santtu, Amelie Camu och Jill Cilly.
vi red ute och alla var supersnälla! :D
och Bambi var jättesnäll och bockade inte som hon gjort den senaste tiden! :)♥
skulle först ha Daisy, men sen så kom inte hon som skulle ha bambi i gruppen
före, så vår ridlärare böt mej och en annan i vår grupp som inte varit på flera veckor,
så att jag fick bambi och tur det :D
sen då jag kom hem åt jag o så och sen kom Tessi hit :D
sen for vi till siwa men tyckte vi hörde åskan så jag kom hem o hon for hem ;)
imoron kommer hon också hit♥♥
Alexandra skulle också ha kommit men hon far till Linnea istället..
men tur så kommer Tessi♥, annars skulle jag vara helt ensam..
måste ju städa lite idag o imoron så att hon ryms in också ;)
fast nu skall jag inte blogga mer utan skall göra något vettigt.
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0