fullt upp..

har fullt upp nu en tid framåt,
så det blir inte så mycket bloggas :/
idag har det vell varit helt ok,
fast det var jävligt med två timmar matematik -.-'
skall idag se igenom matematikprovet och så
måste jag öva ordentligt på Turkietpresentationen
som jag har imoron :s
hatar jättemycket att stå framför klassen o prata men nu måste jag :s
hoppas det går bra iaf!
sen har vi ju också prov imoron..
hoppas dagen blir bra iaf..
enda positiva med presentationen
är att man har ju det över sen ;)
har också finskaförhör imoron -.-'
och så måste jag städa rummet..
har en sak jag skall avslöja för er under nästa vecka :')
fast nu måste jag städa, läsa läxor, prov och öva!
skulle ut egentligen o köra igår men orkade aldrig fara
och tänkte att jag far idag istället,
men så regnar det :(
fast nu skall jag slita mig bort från datorn..
// Alexandra♥

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- okej :)!

2011-04-06 @ 16:17:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0