ha int bara orka...

sori så jekla myky att ja int alls ha blogga nu den senaaste tiden men mitt
humör har varit dåligt och jag har inte orkat helt enkelt, ni kanske
undrar varför mitt humör är dåligt men det finns MYCKET som jag skulle måsta
förklara för er i så fall och det skulle jag inte orka... mina närmaste vänner
vet en del men inte allt, Alexandra vet mest i alla fall och de andra vet jag
inte rikitigt om har tänkt på att de vet något, men Alexandra vet mest för
att jag litar på henne till 100000♥♥

Idag och igår var jag inte till skolan för var snuvig och idag har
jag haft lite stegring... -.-' imorgon VÄGRAR jag bli hemma igen
för har precis inget att göra här hemma....
men bloggar inte mer nu för har inget att bloga om men senare
kanske jag bloggar får se lite på mitt humör..
PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0