Längtar :'D

varför jag skall packa är för att jag skall på vänelevsskolning!
fick veta för någon vecka sedan att jag blivit vald som vänelev.
det var en vänelevsansökan jag skrev då, om ni kommer ihåg? ;)
men det är iaf någonstans jag skall imoron, vi vet inte vart
utan det får vi veta då vi kommer dit.
det är jag och 5 styckna andra som skall dit + två vuxna.
vi var imoron efter att en buss kommit och så kommer vi hem på
lördagen.
det är därför som jag varit så glad emellanåt ;)
så tyvärr bloggar inte jag imoron o lördag förmiddag
men hoppas Dani o Alexandra bloggar ;D♥
så måstse nog fara o packa nu :)
så bloggar jag mer på lördagen då vi kommer hem.
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0