Parken ! ( :

Nu ska ja bäretta lite om eftermiddan/ kvällen !
Först så förd min mamma mej till Kärra ! (:
Ja venta ja på Jill o Ama ! ♥
Sen gick vi runt o tala lite där (: o så stack vi ti skolan !
Och åka vi linbanan o sen så åka vi alla tri på de xd
så gav vi fart ti varann då vi åka så där av o ann ! (:
Efter en stund kom Elin dit (: ♥
Sen spela vi Muna !
Så stack jag och Elin till parken xd
Och Jill och Ama hem...
Jag och Elin börja laga former i hela parken xd
På alla gungor tunneln o de xd
sen filma vi o fota lite där xd Min mamma kom efter mej sen !
Så forvi hem och så åt ja Ben & Jerry's glass :''D
Och nu skriver jag de sista inlägget för dagen !
Men jag kan inte blogga så  aktivt nu då det är skola i moron men så där smått ( :
Godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara ~ mamma till nova

Gjort idag?

2011-04-25 @ 22:09:33
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0