påsklov :D

så har vi äntligen påsklov :D
dagen har vell varit ok.
vi fick veta vad vi hade i matematikproven vi had förra veckan,
är riktigt nöjd med tanke på hur skit jag är på geometri
och det är annars bra också, hade 9 :)
vi hade då hälsokunskapsprov idag och det var egentligen inte
så svårt,
men hade inte ens öppnat boken och så så det var ju lite svårare sen :s
men hoppas det gick bra ändå (;
ca 4 tiden for jag till butiken med scooter,
så mycket lättare att röra sig nu :'D
idag far också Alexandra till sverige :'(
sitter just nu och hör på musik och skall just
städa rummet, byta lakand så att man får ett rent rum nu till påsken ;)
imoron blir det vell att läsa på prov lite tror jag.
lördag skulle jag vell kanske ut med Tessi :'D
och sen så att ni vet så har jag bloggtorka,
så ni får tipsa mig om vad jag skall blogga om ;)
vet inte riktigt vad jag skall blogga om nu men skall nog börja
städa snart..!
men bloggar mer imoron :)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0