usch !

vilken hemsk dag!
skolan var vell ok i stort sätt..
hände inget speciellt!
ridningen, den gick allt annat än bra!
jag hade santtu, Jill hade Cilly, Melanie hade Daisy,
Amelie hade Skrutte & Dani hade Bambi.
vi hade hoppning och hoppade tyyp kryss som högst.
alla hästar var helt galna!
Alla bockade..
eller cilly bockade då jill slog med spöet?
men annars bocka alla.
fast som vanligt visste jag inte att Santtu bockade xD
men iaf så vi skulle trava över de flesta hindrena men han galoppera -.-'
en gång så sku jag fara rakt fram men han svängde så jag blev o balansera på ena
sidan medan han galoppera o så tappade jag nästan stigbygeln men
föll inte av som tur!
alla for iväg flera gånger!
o efter idag vet man hur hästarna kan vara xD
Skrutte for jättehårt o lika så Cilly!
nästa vecka skall jag ju inte o rida men följande
vecka hoppas jag att jag har någon som är lugn !!
nåå tur så är ridningen över idag och jag hoppas
att det inte riktigt händer igen att alla bockar :/
imoron skall jag också till söta Dani♥ övernatt :''DD
men skall sluta deppa över dagens ridning.
skall istället läsa lite! ;)
så bloggar jag mer sen nångång :p
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0