(y)

skrev just ett låångt inlägg o så försvann allt -.-'
men ridningen gick sådär igår.
jag hade Bambi♥, Dani Gb♥,
Camilla Ginger♥, Jill Cilly,
Melanie Daisy, Amelie Santtu
och Anne Mas.
Bambi for jättehårt med tanke på hur hon brukar fara.
och det var inte såå kul då hon hela tiden rusade :/
nåå så mycket annat gjorde jag inte iaf.
idag hamnade jag vakna 9 redan och sedan fara på skriba i 3 timmar -.-'
var då tråkigt som vanligt!
sedan då jag kom hem kollade jag facebook.
sedan for jag och köra scootern som äntligen funkar!
men det blåser ganska mycket så tänkte fara ikull :/
men körde bara 2 ggr från vårt till slutet på rakan o tibax så så 2 ggr ;)
far någon dag pånytt då det är soligt och inte blåser!
skall nog inte göra så mycket idag.
borde börja läsa i boken jag skall skriva recension om också!
bara man sku orka..
men skall nog inte skriva mer hit nu..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0