..

Nu bloggar jag här igen ! Det var jätte länge sen jag bloggade ja vet . Men just nu har jag Jill här övernatt . Hon skall vara här övernatt till söndagen ! :) Mn idag så skall jag och hon fara och titta på match till b-boda . Och sedan far vi till henns ponny . Och kanske far ut och gå med henne . Mn ridningen börjar igen nu . Jag skall rida på fredagen i gen ! är så suupeer gald för det . Jag vet i alla fall att Alexandra , Christa , Melo skall rida i vår grupp ! :) Kommer bli super kul :) Jag skall skriva in Melos och Christas, Jills bloggar till er :) Christa ( www.meandmylifee.devote.se ) Melo ( www.Melluz.devote.se ) Jill ( www.dressyrponnie.devote.se ) Det var nästan allting som jag har att skriva om :) Mn bloggar mera senare :)

// Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0