Godmorgon ! (:

God mroogn alla blogg läsare ! ♥ I dag ska jag fixa lite smått i mitt rum ! för det blev inte riktigt klart i går kväll ! Men de borde nog bli klart i dag i alla fall . Sedan blir de väll att kolla på film eller nåt . ja man får väll se hur det blir . Mn ridningen börjar på fredangen om jag inte har bärettat det för er ? Men jag får i alla fall träffa Santtu en super duper kiva häst . Har inte träffat honom på hela sommaren . Vi skall börja hoppa barbacka och utan stigbyglar ! kommer bli super nice . Har bara hoppat barbacka 2 gånger . På ridlägret de bästa ridlägret i hela världen tycker jag ;) Där fick man ju träffa världen finaste och mest underbaraste häst enligt mej ! PONTUS ♥ En fjording . Super duper söt , och 27 år gammal :// Mne pigg :P mn nu ska jag fortsätta om stallet xd Jag har ju bärettat till er vem som jag skall rida me . hoppas jag får Santtu helt jätte mycket ! Han e så super bra ! Mn nu tror jag inte att jag skall blogga mera har skrivit ganska mycket gemfört me va ja brukar ! mn bloggar mera på dagen !

// Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0