Måste skriva av mej lite!!

sorry detta är onödit men ni
måste inte läsa!!

Nu fan får det recka med den här
skiten!! orkar fan inte med dej mera
kan du inte bara fatta det?? och om
du tycker det är leget att fråga på mej
igen tror du fan allt fel.. först vill
du vara ihop med mej och jag
svarar ja och sen efter typ
5 dagars tid så frågar du
om det är OKEJ om du har
TVÅ flickvänner?!!?!??
hur faan tror du det känns
för mej?? precis så jag gör
slut med dej direkt efter den
jävla dumma frågan!!
och det var den 31. idag
är det den 6 och du sitter hemma
och gråter för att inte jag vill vara ihop
med dej asså hur fans löjlig är du??
det första du gör då du loggar in på msn
är att sktriva "hej dumhuvut"
och hur ska man reagera på det tror du??
sen efter det sejjer du att du hatar mej
och att jag kan dra åt helvete och dö
för du hatar mej så mycket, men varför
fan vill du bli ihop med mej då??
du lägger att du har ett förhållande på Facebook
och då jag frågar med vem får man till svar
"med dej ju<3" och vem fan har sakt
det?? Jo ingen bara du... om du håller
på längre till lägger ja ner fb, msn och
kamrat för det är via allt det du skriver
Kan du bara fatta att jag inte vill ha dej
mera och att du kan söka någån annan
men det fattar inte du....
Skaffa dej ett liv är det enda jag
kan säga till dej nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0