Bambi ♥♥

skrev ett inlägg före jag for och rida !
men såklart hade jag ju lagat det på min egen blogg :/
men iaf så har jag varit och rida och det var jättemegakul :D
vi var bara 3 stycken ! :))
Jag hade Bambi ♥♥
Dani hade Gb ♥♥
Elina hade egentligen Camu men sedan Ginger ♥♥
Elina hade Ginger sedan för att Camu hade uppsvullet öga,
så därför tog Elina Ginger sedan som var färdig sadlad och så ;)
vi hade ju en väldigt lyxig lektion då vi var bara 3 !
vi galopperade jättemycket och travade mycket med :''DD
Roligt var det ! ;)
Ginger hade en massa överloppsenergi och for lite iväg..
och Gb hade också ovanligt mycket energi, emellanåt
gick han inte att styra ens :/
men bra gick det till alla ändå ! :)
i måndag skall jag igen och rida ♥
med Alexandra ♥
sen kommer också Dani och Tessi med ♥
har inte gjort annat idag men efter ridningen
kom Dani och hennes mamma hit :'')
igår var Alexandra♥ här hela dagen,
eller hon kom typ 1 tiden och for hem 8 ;)
vi skrattade massor som vanligt och hade kuul :'D ♥
just nu längtar jag massor till måndagen,
och så hoppas jag att jag har t.ex Bambi ♥
fast nu skall jag nog göra något annat xD
så bloggar jag väl mer imoron,
skall endast kolla melodifestivalen då !
men nu skall jag göra något vettigt.
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0