// Dani

Hm...
Ja i allafall så ha int jag blogga på jätte länge men de e för ja ha int
hunni och jag har int orkat på sammagång
men i allafall i förrgår så va ja i skolan efter skolan måsta ja riva tapeter -.-
Sen efter de får jag och pappa efter mina tapeter
jag gillar dom i allafall (yy)
När mamma kom hem år vi bara och så fick vi flytta på nästan alla möbler i ett rum -.-
________________________________________________________________________________
I går va ja i skolan -.-
Men så måsta ja riva tapter igen  efter skolan -.-
Jag hann bara äta lite så måsta ja fara i väg till tonnis :D
Jag o Jesso gick nästan bara runt där ute o så xD
Efter tonnis så måsta ja laga läxor och så for ja i duschen :)
_________________________________________________________________________________
I dag ha ja vari i skolan som vanligt -.-
Men tur så e de fredag så man måsta bara vara i skolan till halv 2 :))
när skolan va slut kom Elin ti mej men hon fick int vara så jättelänge
för hon blev typ bara till 4 för dom sku få främand tror ja :/
Men efter att hon for hem va ja bara på datan så kom pappa hem !
Så kom mamma hem !
Men ja ska börja fara o riva tapeter nu :/
Kankse bloggar mera nån annan dag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0