:/

Jag ha int alls blogga på jätte länge men de e för att ja ha haft snuva
o sjukt i halsen o vari sjuk så ja ha int alls orka blogga då :/
Men jag lovar att ja ska blogga lite mera !
Just nu sitter jag i sängen och e på datan !
Ja ha bara ännu på morgonen nu hunni äta morgon mål och sitt på tv :F
Jag e så jätte trött att ja int ens orkar blogga :/
Men ja gör de för de nu !
I allafall i går va Anni en av mina kompisar hit !
Hon kom me skidor hit :P
så ja for o möta hon me skidor :P
Men efter de for jag o Anni ti en typ sån därn backa o åka ner me skidorna de for jätte hårt så
de va jätte jobbit att stå o åka ner från den :F
Efter de for vi in och så spela vi någo spel. Anni fick typ någo 20 brickor på sin o ja hadd 3 xD
Men sen då vi böt brickor funka över halva av hons in i de xD
Vi for ut igen och gjord de där me skidorna men de va skit mörkt redan då !
Sen for vi in o kolla på Eurovision eller hu de nu skrivs !
Vi satt o gap skartta åt flera av dom där männikorna xd
Vi satt precis som i publiken me såna därna finlands flaggor som vi ha spara hemma som jag o Anni vifta me fram för tvn xd
De va bara så jätte humor xd
Men sen efter en stund så for Anni hem :/
Hon for typ nån gågn kl halv 10 hem tror ja o dom typ 4-5 tiden :)))
// Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0