:)

skrev just ett megalångt inlägg och så for allt bort -.-'
men skriver lite av det pånytt.
iaf så känner jag mig väldigt duktig (y)
har nämligen gjort alla läxor vilket inte händer ofta.
och så har jag skrivit någo dagtraktament till pappa.
och datorn bara krånglade, den ville inte alls
sammarbeta -.-
imoron i skolan får vi ut våra mellanrapporter, som jag kanske sagt.
och jag vill inte ha det eftersom det inte har gått bra!
fast jag hoppas matematik och geografiproven
står där, inte för att jag vill ha ut proven men skulle ändå vara kul att veta
om det blev underkänt ;)
har tänkt på en sak de senaste dagarna.
förrut åt jag massor med godis och då menar jag massor.
men sen dess att jag var sjuk förra veckan har jag inte ätit typ något.
okej, om jag fått godis i skolan har jag ju ätit men inte annars typ.
funderar på att snart ha godispaus,
fast först har jag i en vecka högst och sen förlänger jag osv ;)
fast får se lite !
just nu med bloggen känns det tungt och jobbigt.
vi är 3 som delar och det är typ bara jag som skriver.
skulle vara roligt att veta vad ni vill ha mer av ;)
fast nu kommer jag inte på mer att skriva utan
tror jag skall packa väskan och sedan fara i duschen.
efter det troligen sova, har farit sent alla nätter så skulle vara
bra med lång natt :)
imoron åker också Astrid till Thailand <3
lämnar mig hit i kalla Finland :(
tur så kommer det sportlov så då är hon borta
och sen kommer hon på fredagen efter sportlovet så hon lämnar mig
bara en vecka typ ensam, men det är ändå mycket !
kommer sakna hon :/ <3
fast nu skall jag nog fara :)
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0