Förlåt

förlåt igen för att jag inte bloggat !
men har inte riktigt mått så bra i helgen :/
fredagen i skolan skrev jag moddaprov -.-'
annat hände inte riktigt.
efter skolan och hela kvällen mådde jag illa och det var nära
på att jag skulle spy men tur så gjorde jag det inte.
var inte och rida och förstås skulle jag ha haft Ginger <3
igår på morgonen mådde jag ännu illa så var inte till skriftskolan.
men har inte ätit ordentligt sen måndagen förrän igår då jag åt liite.
mådde nog bättre mot dagen iaf !
idag har jag mått helt ok, har bara hosta som är jobbigt !
skall kanske till skolan imoron om jag får.
då far jag även och rider in fredagstimmen!
hoppas på någob bra ! :)
imoron är det ju vändag så man skall ha något rött på sig i skolan ;)
i veckan har vi också 2 prov, skriftskola på tisdagen -.-'
faast nu kommer jag inte på något mer att skriva så bloggar mer sen nångång ;)
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0