frissan

Hej (:
skolan var ok.
hade då som sagt finskaprov och det var ganska lätt,
fast lämnade en hel del som jag inte kom på :/
efter skolan var jag då till frissan :)
färgade håret lite mörkare och toppade det !
imoron är det fredag igen :D
men ingen ridning för min och Danis del :'(
faast i söndag skall vi på horseshow <3<3
är redan helt trött och klockan är 8 ..
imoron efter skolan skall jag antagligen bara chilla.
idag fick vi också veta att v. 10 skall vi ett ställe med skolan.
man skulle säga till om man hellre ville rida än skida slalom,
jag vet inte riktigt för jag vill göra båda !!
men får se vad jag skall ta :'D
fast nu måste jag göra läxorna -.-'
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0