geografiprov

har egentligen geografiprov jag borde öva på men
vem ork ? ;)
berättar iaf lite om gårdagen och dagen.
igår i skolan var det väl ok, var ju vändag ;)
andra timmen var vi i motionshallen på någo program !
sen tredje timmen var vi igen där och hörde på då en berättade någo om mobbning.
kände precis igen mig i hans ställe !
och ingen vet aldrig hur mycket skada mobbning tar, endast den
som själv blivit mobbad.
tro mig, det är sant.
har blivit typ mobbad och det gräver ännu inombords i mig,
det började typ 5-6 och håller ennu emellanåt på !
nåå efter skolan skulle jag ju och rida men det var för kallt så det var ingen ridning :(
sov iställe :D
idag i skolan så har det inte hänt mycket.
på gymnastiken skulle vi skida men vi hade vikarie och hade
volleyboll istället ;)
efter skolan var det skriftskola.
först läste vi på de tio budorden och sedan skulle vi skriva vad musik
betyder för oss och sen fick vi sluta 4.
skall snart börja läsa på geografiprovet vi har imoron
och såklart har jag ju inte öppnat boken + att där är en sak
jag inte förstår eftersom jag var borta då dom andra gick igenom det -.-'
i skolan fick vi också ut finska och kemiproven och jag är inte nöjd med
vitsordena ! :/
hade jättemycket dåligare i kemiprovet nu än senast :(
och i finskan kommer jag sänka vitsordet :'(
måste plugga mycket mer till nästa prov !
trodde jag skulle höja kemin men inte :/
skäms riktigt över proven !
fast bättre tur nästa gång.
fast nu måste jag börja läsa till geografiprovet så.
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0