godisbilen

idag var då godisbilen eller abiturienterna till skolan idag.
samlade lite godis men det blev inte mycket :/
matematikprovet gick opp åt reven, igen :/
allt går opp åt reven nu.
shit, imoron får vi våra mellanrapporter och där kommer
säkert vara på alla ämnen att jag måste läsa på läxor och sen att
jag måste skärpa mig.
jag måste påriktigt försöka orka nu.
halv år kvar under åttan.
men vi får hoppas vi får ut proven imoron, fast knappast.
och så kan man hoppas på att det gick bra fast vet ju att det inte gjorde det ;)
iaf, i Teijo blev det då ridning.
skall bara ha mamma att fylla i underskriften till.
vi som skulle välja ridning hade typ möte idag.
imoron skall vi ge bud om vi vill rida en ridtimme eller fara ut i terräng,
tror jag tar ridtimme !
har bara historia och religion tills imoron som jag snart skall laga.
tur så har vi 1 dag kvar och sedan sportlov :D
fast jo, kommre inte på mer så skall vell försöka laga läxorna ;)
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0