Good Morning!!

Good Morning Sunshine

Godmorgon alla!:)
Igår for jag typ klockan 1 till Alexandra<3
och kom hem typ 8 ^^ men skit kuul hade vi iaf <333
fast vi låg nååågra gånger på golvet men annars gick det ganska
lugnt till ^-^ Jaa-a idavet ja int heller vad jag skall
göra men sekert hittar jag på nåt ennu :P

Igår leste jag 30 sidor i klassikern och 20 imorse
så jag är på bra början :PP Den blir bara
mer spännande heela tiden :)
På dom här 50 sidorna jag har läst du har redan
3 personer dött :P
en av sjukdom
en av att den druckit förmycket rom
och den tredie för att den blev på sprungen av hästar :P
Det är en bra bok fast i början var den konstig.
det gäller att hålla ganska bra reda på vem som heter vad men
den som det i början handlade mest om var Jim.
Men nu ska jag inte blogga mer

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0