Haha xD

har varit en rätt så slö dag.
vaknade typ 12.
sedan halv 3 kanske for vi till butiken ;)
då vi kom hem tvättade syster Abile (vår hund)
och den hatar att få vatten i "ansiktet" så den typ
ålade seij omkring över alla golv ;)
sen lite före 6 så for jag till Dani♥
fast då vi skulle fara så smet Abile ut så det tog en stund
innan vi kom iväg :/
fast jag åkte dit med syster och hennes kaveri och de körde inte
direkt lagligt så det tog inte så länge ;)
hos Dani pratade vi och så gjorde vi lite test ;)
och skrattade förstås :''D
kom hem typ 10 tiden så missade melodifestivalen :/
fast hade ju roligt istället ! :)
och så att ni vet så kommer inte Dani kunna blogga på en tid
eftersom hennes dator fick något stärv så den gick inte att stänga
av heller hela rutan var typ blå/ svart och då man tryckte
på någon knapp pep det bara :/
fast hoppas det går att laga ! :')
imoron vet jag inte riktigt vad jag gör.
kanske tar det lugnt bara eftersom det är skola i måndag igen -.-'
alltså sista dagen på sportlovet imoron :'(
orkar inte tillbaka till skolan !! :(
tillbaka till prov, massa läxor osv.. :(
fast tur så räddar måndagen meij med att jag far o rida :''D ♥
och sedan på fredagen igen =) ♥
fast nu skall jag kanske se på en film om jag orkar ;)
fast bloggar mer imoron !
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0