ja eller nej ?

förlåt att jag inte bloggat men har inte orkat/ hunnit.
iaf så Dani kom till mig övernatt sen :D
roligt hade vi.
vi spelade guitar hero och så sjöng vi singstar x)
hon var iaf här till typ 5.
sen efter det gjorde jag nog inget typ.
idag har jag bara slöat !
eller har torkat dam i rummet.
har skrivit jättelite på geografiprojektet så måste laga lite
till på det !
imoron skall vi till stan om jag vill.
men jag vet inte riktigt :/
jag vill ha någon kompis med men har ingen.
både Dani och Alexandra har varit idag.
men vi får se, vi far bara till stan om jag vill !
far vi inte imoron så far vi någon annan dag sen.
fast nu skall jag laga på geggaprojektet ;)
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0