kanske

far kanske till skolan imoron.
det är nästan så man längtar dit för det finns inget att göra hema
då man är sjuk :/
är iaf feberfri, enda jag har är liite sjukt i halsen,
och då får man egentligen inte fara till skolan så måste
kanske bli hemma för mamma imoron -.-'
fast har typ inte alls sjukt i halsen nu ;)
skall snart läsa lite till modersmålsprovet som jag kanske har imoron.
sen skulle jag måsta laga lite på skisserna till religionsjuttun
och sen ännu börja på mitt arbete om Turkiet.
fast måste kanske lämna turkiet till helgen eftersom jag inte kommer hinna med allt.
då man kommer tillbaka till skolan har man massor att ta igen så -.-'
fast nu skall jag börja med modersmålsprovet så!
// Alexandra ♥

Kommentarer
Postat av: Adela Bolund

Vad rolig dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa på din blogg igen! (: Ha en rolig dag (:

2011-02-23 @ 19:20:17
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0