lyckat

kan nog vara att ni får mycket inlägg imoron ;)
eftersom Dani också blivit sjuk nu så åtminstone jag och Dani e sjuka.
Alexandra vet jag inte om skall till skolan eller inte men det ser vi imoron :p
har "bara" 37.4 feber nu och liite huvudvärk,
så mycket bättre än tidigare idag (:
slipper antagligen till skolan i onsdag om jag är feberfri imoron,
skulle ju vara bra med tanke på att vi har prov då,
men jag har tyvärr en av böckerna i skolan så det är ju inte så lyckat :/
fast kanske syster har den kvar ;)
borde äta något snart,
men lustar inte alls !
imorse skulle jag äta en halv smörgås och tänkte nästan spy opp den.
enda jag har ätit är en halv smörgås och en yughurt.
fast skall också snart fara o sova..
bloggar mer imoron :)
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0