prov igen

provet idag gick rent ut sagt opp åt reven !
har jag inte 4 så heter jag kalle anka ;)
nee, men jag är ganska så säker på att jag har 4, högst 5.
dagen har gått trögt framåt !
imoron går dagen säkert lika.
imoron kommer också godisbilen och förstås skriver vi prov då :'(
men hoppas man har hunnit bli klar då ;D
fast knappast :/
hoppas provet är kort och lätt :)
egentligen skulle jag borda sitta och läsa på prov,
men lusten har jag helt tappat.
borde skärpa mej med skolan,
men vem ork?!
åttan är faktiskt jobbigaste klassen.
hela tiden prov, en massa läxor osv..
men man måste vell överleva xD
fast nu måste jag göra läxor oxh åtminstone kolla igenom provet,
så det inte går lika som geografiprovet !
har inte "råd" med fler sådana prov ;)
men hoppas dom andra ännu bloggar :)
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0