sjuk

var hemma idag från skolan eftersom jag är sjuk -.-'
började inatt med att jag sovde jättedåligt och hade grymt varmt.
ungefär 6 tiden på morgon orkade jag inte mer så for och mätte febern.
hade också jättesvaga ben så kunde knappt gå :/
hade iaf nästan 39 grader feber -.-'
så sen då klockan ringde så berättade jag det till mamma så hamnade
bli hemmsá idag.
tur det eftersom jag inte skulle ha orkat till skolan och
så hade jag sprängande huvudvärk.
trodde påriktigt att huvudet skulle spricka så
hård var huvudvärken -.-'
har med andra ord sovit hela dagen idag
och har ännu 38 grader feber -.-'
så blir nog ingen skola imoron,
och kanske inte i onsdag heller.
vi får se.
fast nu måste jag nog fara eftersom jag inte
kan vara vid datorn mer pga huvudvärken.
bloggningen kommer vara dålig antar jag enda tills jag är frisk.
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0