varit duktig !

har varit ganska duktig idag om jag får säga själv ;)
först på dagen var jag ut och gå med Abile♥
sedan åt jag mat och efter det for jag med Alexandra♥
till Bruke och skrinna♥ :D
då jag kom hem spelade jag en stund ett spel på fb.
sedan läste jag igenom alla sidor till historiaprovet
som vi har den 11.3,
jag vet att jag läste tidigt men jag är skitdålig på historia :/
men skrev bara ner de svåra orden ännu !
efter att jag läst på historian lagade jag klart
religionsserien om Martin Luther som skall vara klar i fredag.
blev just klar med den och nu då jag en gång gör något
vettigt så skall jag laga lite på geografiarbetet om Turkiet.
har knappt börjat så måste nog egentligen laga en hel del !
sedan om klockan inte är allt för mycket skall jag plocka upp i rummet
igen eftersom golvet knappt syns
och så skall jag damsuga tror jag ;)
efter det blir det chill ! ;)
tur så är det inte så tung dag imoron,
eftersom vi har hussa :''D
fast nu någongång efter sportlovet
börjar vi med historia istället för elevhandledning :/
och det har vi på måndag så det blir då lite tungare :/
fast vi får hoppas det går bra ! :)
fast nu skall jag väl laga lite på arbetet medan jag har inspiration ;)
och efter det städa och laga allt klart tills imoron !
så bloggar jag imoron om jag hinner ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0