har varit o rida idag :)
hade Ginger ♥♥
vi fick rida barbacka om vi ville,
men jag valde att inte göra det och klokt var det ;)
eftersom några ramlade av och endel hästar for iväg osv..
enda felet med dagens ridlektion var att Ginger var
jättekonstig och trög :/
men endå bra !
hoppas jag har henne nästa vecka igen då vi skall hoppa :))
skolan var också helt ok,
på modersmålstimmen var det tyst för en gångs skull :D
eftersom dom som för liv i klassen var med en annan lärare så det var jättetyst och skönt :'D
Detta är Ginger som jag red <3
många säger att hon liknar en älg,
men det gör hon inte !!
ibland är det nästan som om man sku ha lust att slå till dem som säger så ;)
Haha, nej nu skall jag inte vara elak :p
men tycker det är fel då dom säger så och sen då jag säger något om
deras favorithästar typ så blir dom arga,
eller om jag säger att Daisy liknar en ko.
fast nu måste jag kolla igenom läxorna och öva lite på prov,
kemiprov nu eftersom jag inte fattar någonting !
// Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0