Hem juva hem xD

Ja alltså i da så va ja i skolan -.-
Vi va o si på nån utställning om någo tavlor som nån Korvpack hadd måla -.-
Sen då ja kom hem hann ja int va så länge hemma för
ja måsta börja klä på mej o äta en hamburgare så
var vi på väg efter Jill o sen efter Alexandra :)
Då vi kom opp ti stalle så va den andra gruppen och red ute i tärengen :)
Men vi som hadde våra hästar klara tick gå upp till manegen och ta bort
bommar och Hinder stöd :/ :)
Jag o Alexandra o melo va där oppe  o laga de klrt :)
Jag o Melo höll på att galoppera inne är i manegen vi xD
Dom va jätte tunga så ja o Melo bärd dom tisammans :D
de där rumme som man sku sätta dom inn i så va de jättemyki is så
man tänkt jätte ofta halka :S:D
Men tislut va vi klara :D så vi gick ner ti stalle o vänta på att dom andra sku vara klara :D
I da så va vi 7 st :)
De va jag ,Melo ,Jill,Alexandra,Ylva,Alexandra,Tessi :)
jag hadd Bambi
melo - Skrutte
Jill-Daisy
Alexandra - Ginger
Tessi - Mas
Ylva - Gb
Alexandra - Santtu
Den sista alexandra va sen Alexandra me slut hälsningen xD
vi förd Jill och Alexandra hem sen :D
När vi kom hem så va ja o  duscha och så åt ja mat
de va höna och franskisar men hönan va jätte torr så de va int så gott -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0