Home! ;PP

Som sakt har jag kommit hem för typ en timme sedan men
har inte bloggat förrän nu :/ Jag köpte ett par jeans
och en huppari för vi hann inte så mycket för efter det så
skulle vi till Hop Lop för lillebror ville dit och hoppa :))
Sen for vi till tyks och hälsade på Julia hon mådde kanske
lite bättre idag mot vad hon har gjort... Hon pratar inte utan bara skrattar
i mellan åt och nickar och sånt... Hon måste lära sig på nytt att prata men hon
förstår vad vi sejjer i alla fall. Gå och sitta skall hon också
lära sig på nytt eftersom det har varit en stoor operation för henne :/
Hon är ju bara 3 år eller hon fyller år om ca. en vecka och kanske inte
är hemma då ennu :(( Men bloggar mer senare idag om jag hinner
och orkar :PP Imorgon till stallen<3 och de skall Alexandra och Dani med :P
men dom rider timmen före mig ://

Hejdå :PP

och Grattis mamma på din födelsedag :))



Kommentarer
Postat av: melooo

Hejj :D <3 ni har alla 3 en super bra blogg tillsammans <3

2011-01-30 @ 20:01:44
URL: http://meloloove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0