På kalas :F // Dani

Halloj :F
Nu e ja hos min kusin de e altså en av Alexandrona xD
Vi ha eti kex o kaka o allt möijliht :F
Men ja ska först bäretta lite om mej själv :D
Mitt namn e de Daniela'
Men ja kallas Dani o de gillar ja mest :F
Så ja kommer att skriva i varje inlägg som ja skriver att de e Dani :F
Mitt favorit djur e såklrt häst - O de e bäst :F
Ja ha ungefär ridit i 3 ½år :)
Men Alexandrona ha ridit lite längre änn mej :(
Men i sommar ska ja o båda Alexandra på ridläger :))♥
De kommer bli så j*vla kiva :FF
Men i alla fall jag e 12 år :P
Jag fyller år den 26 . 1 .1999 :FF
Bra att veta xD
Min favorit häst ras e Russ ♥
De ska vara mörk bruna me svart man :FF
Ja har just nu ingen favorit häst :(
Men min senaste favorit häst va Lufsen ♥
Och före de va de Pax♥
Men de kommer säkert en bild på Lufsen :FF
Och en bild på mej xF
Hmm...
Ja kommer int rikit på någo va ja ska skriva just nu :/
Men ja bloggar senare :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0