Stallet :) // Dani

Hallojs :-)
I moron e de då skola , världens tråkigaste sak -.-
Men senare kl halv 5 blir de bäst ♥
för då ska ja ti stalle♥
Som Alexandra skrev så e de så att min ridlärare e borta då :-(
Så vi får i ställe rida i moron :-)
Ja tar me telefonen till stalle så kan ja om ja hinner ta foto på hästarna :-)
men de kan vara att ja int hinner för de e så att de rider ett par före oss och efter oss :-(
Men i så fall tar ja foto på dom som finns i stalle :-)
Om de finns nån  förstoss :-)
Vi ska kankse rida barbacka :-) eller man får om man vill förstoss :-)
Jag tänker rida barbacka men tänkt om int den som rider efter mig vill ? :-O
va ska ja göra då ? :-(
Men ja hoppas att hon vill :-) om förstoss ingen ska rida efter mig på den hästen :-)
Men ja får hoppas på de bästa men ja måst fara nu :-) ja ska ringa ett samtal
till Alexandra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0