Äntligen! :)

Nu skall jag ge mig tid att berätta
om lägret lite! :))
Måndag:
Vi var där då halv 8 redan!
Alla andra kom efter oss
och sen kom Heidi halv 9 :)
Vi for och söka hästarna till
en hage och förde dom till stallet.
Vi valde vilka hästar vi ville rida,
man fick alltid välja, utom 1 gång.
Jag ville ha en liten och snäll
så jag tog Sally :)♥
Gillade henne jättemycket!
Efter att vi ridit i 2 grupper
for vi till Heidi för att äta!
Vi hade också alla våra
saker med..
Sen efter maten hade vi lite
teori och så.
Efter teorin for vi igen till stallet
för att rida!
jag tog då en häst som hette Taiga
och även hon var underbar♥
Kommer ju inte riktigt ihåg vad vi
gjorde på timmarna så mycket..
Men efter ridningen hade Heidi
ennu lite kvällstimmar så vi var
i stallet så medan..
Då vi kom till Heidi bäddade vi lite o så!
Vi for och sova redan någo vid 10 tiden :o
Tisdag:
- Väckning lite före 7!
Vi klädde på oss, åt morgonmål osv..
Sen for vi till stallet :))
Först var det hoppning som gällde..
Jag valde Taiga igen för att pröva hoppa
med, inget vidare gick det.
Men det var bästa hopptimmen med henne iaf,
hoppade 2 gånger och andra var värsta timmen.
Men det gick som det gick tänkte jag..
Sen hem igen till Heidi osv.. enda tills vi var tillbaka
i stallet igen ;))
Då valde jag att pröva rida Pontus♥
också vääldigt underbar :'))
Man satt såå bra där och han var så snäll!!
En av favoriterna helt klart!
Nåå vi kom "hem" igen sen, alltså till Heidi!
Vi pratade massor med Roosa & Ellinor♥
De två sovde gå också över, vi var 7
stycken som gjorde det.
Ellinor & Rossa umgicks vi mycket med
och de är från Pargas och är jättesnälla♥
Vi pratade om nästan allt mellan himmel och
jord ;))
Vi for ganska tidigt och sova då med,
kanske halv 11..
Ni får nu resten av dagarna eller åtminstone
några i annat inlägg ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0