...♥

Fast mitt liv är bra nu helt jätte bra också
så vill ja spola bak i tiden då jag hade
dej, just dej i mitt liv... nu är det som
du och jag flytit från varandra helt.
Saknar dej massor fast det kanske
inte märks. Jag bläddrar i min
kontaktlista på telefonen och kommer
fram till ditt namn med </3 efter namnet
och det ät för at jag saknar just dej och ingen
annan... vill bara att du skulle förstå det men
för dej är jag som ett sandkorn och betyder inget
mera för dej. Bara så att du vet saknar jag
dej mest av allt just nu fast mitt liv är bra.
jag vill ha mitt liv som nu fast dej med i det nya
så vi kan börja om igen men det kommer
aldrig att hända det vet jag.

onödigt inlägg ja vet men måste bara få skriva av mej...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0