:)

Förlåt igen en gång att jag inte bloggat
men har inte hunnit/ orkat!
orkar inte berätta destu mer om dagarna.
men igår var Tessi & Alexandra här och så
värme vi pizza♥
sen senare under kvällen for vi till Lövö :)♥
Först var vi hos min morbror på någo
kaffe för någo :p
men sen orkade inte jag, Dani och Micko vara
där mer så vi for till Danis stuga o så simmade M o D! :)
sen for vi nu ti jannes en stund igen..
sen for mamma o pappa hem för jag sku bli hos
Micko övernatt :)♥
så jag, Micko o hennes föräldrar for opp till deras
stuga.. där spelade jag o micko lite kort
och sedan for vi o sova..
jag vaknade flera gånger under natten :/
men sen vaknade jag 20 före 9
av regnet och micko vaknade halv 11 xD
sen pratade vi o spela kort osv..
sen ungefär 12 tiden for vi ner till danis stuga och
så var vi med Dani :))♥
sen for dom nu o simma o sen spela vi kort!
sen for vi till min morbror (deras farbror) och
äta kaka och paj från igår eller pajen
hade danis mamma bakat tills idag! (:
sen gjorde vi nu inte så mkt..
vi spela ganska mycket kort o så :p
sen någo typ halv 7 kom jag hem!
tack för att jag fick komma till Lövö :)♥
idag skall jag inte göra så mycket!
skall kanske skaffa blogg på devote men det återstår ;)
men orkar inte blogga mer nu..
// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0