förlåt!

förlåt att jag inte bloggat
men har inte orkat och inte hunnit.
bilder från nagu får ni ännu
vänta liite med!
på lördagen var det då balticen
som gällde.
var där med Alexandra och sen var
Linnea med en stund :)
vi var också o åt pizza i portti..
sen kom Alexandra hit övernatt :))♥
sen på söndagen gjorde jag
inte så mycket.
for till Siwa en stund men kom
hem sen då det började regna.
idag har jag inte gjort så mycket,
städa liite av rummet
och så har jag läst en hel del..
imoron skall jag packa upp efter
lägret som jag inte ännu gjort :p
och så skall jag städa.
fast nu får ni liite bilder,
fast inte från lägret! ;)
Dani som fotat♥
titta nu hur söt Abi e :))♥
fotade på skojj dagens outfit idag,
kofta- Hm, toppar- Hm,
leggings- ingen aning men tror att
de också är från Hm ;)
mer bilder får ni en annan dag..!
men nu skall jag fara!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0