Hohhoo...

Jaa.a för ju ti lövö med linnea och vi hade nog helt kiva :) <3
vi simmade massor :PP Igår då mamma, pappa och fredde
kom efter mej så skulle dom bli där då så skulle vi alla eta och
sånt :P Vi startade hem lite före 9 och sen kom vi bara hem via
så for jag och mamma och mata Bambi<3
Sen då vi kom hem så såg jag på en film och sen for jag och sova :P
Idag vaknade jag 8 för skulle och ge mat åt Bambi<3
då vi kom hem så for mamma till bruke så jag var barnvakt
åt fredde då :P Nu sitter jag bara här och vet inte alls vad ja
ska göra :/ bloggar senare då jag har mer att skriva :PP
PussHejj

Alexandra logga in då du ser detta<333
Har en sak att bertätta =))) <3


en bild från lägret xDD de e en glasbit som va vid en hage



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0