imoron♥♥

imoron på ridläger :)))♥♥
förlåt att jag inte bloggat men har
verkligen inte hunnit !
torsdagen for jag till Dani♥,
vi skulle sova hos vår morbror men
sen började det åska ganska hårt så
vi for till Danis istället ;)
på fredagen simmade vi, spelade
kort, var på länk med hundarna osv.. ;)
sen då jag skulle hem fick vi för oss att jag
skulle bli en natt till och det gick så blev
där sen igen :D
på kvällen kom Micko o dom dit :)
på lördagen vaknade jag o Dani redan halv 9!
vi släppte ut hundarna och sen for vi o simma.
sen sola vi ganska så länge :)
men jag brände mig liite :/ men som tur syns
det inte mer :p
sen 2 tiden skulle jag hem, då jag var hemma
började det åska och hårt med :s
så jag kunde ju inte blogga eller något :/
men sen senare under dagen for jag med Alexandra
och Tessi till portti och äta :))
sen for vi till Ölmos o simma
eller jag simmade inte.
sen kom dom hit en stund men Tessi for ganska
tidigt men Alexandra blev längre!
sen frågade vi övernatt så hon var här övernatt♥
idag for hon redan lite före 11 för vi skall båda
packa osv..
men tack för dehär senaste dagarna♥
skall packa, duscha, byta lakand, städa
och så skall jag till butiken ännu idag.
om jag hinner far jag o gå med Abi en liten
bit! :))
men jag kommer blogga ikväll om jag kan
annars får ni klara er utan oss alla 3 enda tills
fredag/ lördag. men för säkerthets skull
så sejjer jag nu att det kommer upp tidsinställda
inlägg varje dag, 1 eller flera!
och ni skall ha det så bra så hörs vi sen :)))

// Alexandra♥


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Finfin blogg ! (:

2011-07-03 @ 11:58:40
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Svar: Varsågod & Tack ! :D

2011-07-03 @ 13:16:46
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0