jaa.a

nu först är jag här och bloggar igen :P
hade jätte roligt i topsalö :))
fast det har man alltid ^^
tänkte inte berätta någo
på de vise om de mer utan
efter att vi kom hem så packade
jag bara opp lite och packade de
jag skulle ha till alexandra <3
för for dit övernatt för hon var
ensam och skulle vara barnvakt :P
tessi<3 var där en stund men
sen for hon :// jag och alexandra<3
for och sova 5 tiden och vaknade
10 före 1 idag morse ^^ eller vi vaknade
för att pappa kom -.-' direkt då jag
kom hem åt jag mat och efter det kollade
jag på en film och sen var jag barnvakt
för att mamma och pappa var på teater :P
Fredrik sovde till halv 5 och typ 5 kom lilli<3
hit så lagade vi pizza åt oss alla och så åt
vi de och sen till efterrätt varsin glass :P
fredrik satt bara och såg på nicke
nyfiken så jag och lilli<3 kunde ta det
lungt framför datorn :PP sen 7 tiden
for vi litt kärra och sen kom alexandra<3
och tessi<3 dit :P sen for jag och alexandra<3
till siwa och sen tillbax till kärra :P
sen då lilli<3 for så for jag, alexandra<3
och tessi<3 till neste och tanka och sen till
siwa igen ^^ sen for tessi<3 hem och
alexandra<3 körde mej till kärra så
cyklade jag hem och lilli<3 kom med
en liten bit :P och nu sitter  jag bara här
och slappar ^^ imorron börjar
mamma jobba igen så är ensam hemma :)
bloggar mera imorron :P

Ja just de ^^
Fotade knappt på
kryssningen ://
för hade inte tid :P
kommer bara in
nååågra bilder

SKITgod drink från baren :P alkoholfri ofc ^^


Fredde <3 :)

vi fick ett armband att ha på för att
få gratis dricka var som helst (yy)
fast man måsade ha glaset me :P

random!!
(liite resigerat bara satt
lite suddigt i kantena)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0