Lite mer (:

Här får ni nu lite mer Lapplands bilder!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. Kanoterna som vi paddlade i,
roligt var det! :))
2. 2 av mina vänner, Astrid & Janina,
de kikar fram genom någo "statyhuvuden" som
fandes framför en butik, tror det var en
souvenirbutik.
3. Vi var till en typ renfarm och på bilden
är en av renarna som var där i en "hage" ;)
4. Då vi var till renfarmen så på andra
sidan av sjön ser ni Sverige :)))
5. Vi fick också kasta lasso, på bilden
är jag som skall kasta (((:
6. Vi var till Norge en dag och där fandes
snö på bergen och vi var i september dit :o
7. Norge!
8. Allt detta enda ned till sjön som ni ser
hade många av oss klättrar, kanske t.o.m
högre (((;
9. Jag tror det var Ishavet vi såg i Norge!
10. Detdär lila som ni ser är en stor manet
som några från klassen hittade.
11. ungefär sådär såg det ut i Norge då man körde,
branta berg och en massa grönt :))
12. Min packning som jag hade med..

mer bilder kommer nog =)

// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0