Tjolavippen :P

Hej på er :P
ida ha ja int alls vari på datan så
ha ju int kuna blogga :P men nu bloggar ja
lite om va ja ha gjort :P
Då ja vakna chillade jag bara och klädde på
mej. Då vi åt morgonmål sa mamma att ja och hon skulle
fara och tvätta mattor :P så jag, mamma och fredde for
till gamla mommo efter 2 av hennes mattor så vi hade
4 mattor som skule tvättas :P Jag tvättade en av gamla mommos
mattor och en av våra :P de tog lite mer än en timme att tvätta och
mangla alla 4 mattor :P hahah man var liiiite våt då man var klar xD
redan då jag började skura så blev jag våt, för jag sade fullt
på slangen och den börja vifta och ha sej så jag var helt genomvåt
överallt xD så blir man då man tvättar mattor :P
efter det så sprutade mamma vatten på mej med sin slang
för hon trodde hon stängde av den men satte FULLT på och hade
slangen riktad mot mej :PP heheh :PP
Efter att vi var klara for vi och tankade och sen till gamla mommo
med mattorna :P Då vi kom hem åt jag mat och nu sitter jag här :P
Senare idag typ 3 ska jag och plocka ved med mommo hos dom
för dom har fullt med ved på backan :P Hoppas jag får lire pengar för
de så att jag har lite mer pengar tills övermorgon då de e kryssning :)<33


Bloggar senare om jag orkar annars imoron :PP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0